IOTC
جمعه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ / ۲۰:۵۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۶۱۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران: روابط‌عمومی، صدای رسای سازمان و پیشران اعتماد عمومی است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز، در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت و نقش روابط‌عمومی را در ارتقای شفافیت، همدلی سازمانی و تعامل با افکار عمومی، راهبردی و اثرگذار توصیف کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران: روابط‌عمومی، صدای رسای سازمان و پیشران اعتماد عمومی است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در این پیام، روابط‌عمومی را به‌عنوان پل ارتباطی میان سازمان و جامعه، بازوی توانمند مدیریت و یکی از ارکان کلیدی در جهت‌دهی به افکار عمومی دانست و اظهار داشت: روابط‌عمومی در دنیای امروز، نه‌تنها ابزار اطلاع‌رسانی، بلکه عامل مهمی در تصمیم‌سازی، تقویت سرمایه اجتماعی و تحکیم ارتباطات انسانی در سازمان‌هاست.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر روابط‌عمومی‌ها در انعکاس واقعیت‌ها، تنویر افکار و مدیریت صحیح جریان اطلاعات افزود: در شرکت پایانه‌های نفتی ایران، تلاش‌های هوشمندانه و متعهدانه همکاران روابط‌عمومی، نقش مهمی در تبیین دستاوردها، تقویت روحیه کارکنان و ایجاد تصویری شفاف از عملکرد سازمان در سطح ملی و تخصصی داشته است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، در ادامه بر لزوم به‌روز نگه‌داشتن دانش تخصصی، خلاقیت در تولید محتوا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی تأکید کرد و گفت:روابط‌عمومی زمانی موفق است که بتواند با نگاهی آینده‌نگر، پیام سازمان را دقیق، به‌موقع و مؤثر به مخاطبان منتقل کند و در مسیر تحقق اهداف کلان سازمان، نقش‌آفرینی فعال داشته باشد.

عباس اسدروز در پایان، ضمن تبریک روز روابط‌عمومی به تمامی تلاشگران این حوزه در شرکت، از زحمات ارزشمند آنان در مسیر توسعه ارتباطات حرفه‌ای، انعکاس واقع‌گرایانه عملکرد شرکت و تقویت همبستگی درون‌سازمانی صمیمانه قدردانی کرد.
(جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) ۲۰:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید