به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، نجفی با اشاره به دستاوردهای شرکت پایانههای نفتی ایران در سال گذشته، تصریح کرد: «روابط عمومیها باید با بهرهگیری از ابزارهای نوین رسانهای و ارتباطی، عملکرد و موفقیتهای سازمان را بهدرستی برای افکار عمومی تبیین کنند.» وی روابط عمومی را فراتر از یک واحد اطلاعرسانی دانست و آن را عامل پیوند مؤثر میان مدیران، کارکنان و ذینفعان عنوان کرد و گفت: «روابط عمومیها نقش مهمی در افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی ایفا میکنند.» رئیس روابط عمومی شرکت پایانههای نفتی ایران همچنین از آغاز پروژه بهسازی ساختمان اداری جدید این واحد و پیشرفت پروژه در پایانه نفتی خارگ خبر داد و افزود: «ایجاد زیرساختهای حرفهای، زمینهساز ارتقای عملکرد و تحقق اهداف ارتباطی سازمان خواهد بود.» عبدالله نجفی شناسایی وضعیت موجود، مدیریت بحران، توانمندسازی نیروی انسانی، تدوین استراتژیهای ارتباطی و عبور از قالبهای سنتی را از اولویتهای کلیدی روابط عمومی شرکت دانست و بر ضرورت نگاه هوشمندانه و آیندهنگر در این حوزه تأکید کرد.