به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، سید علی میری گفت: مدیریت خدمات پشتیبیانی به عنوان یکی از مهمترین مدیریت های شرکت همواره عملکرد آن با رضایت کارکنان و خانواده های آن ها گره خورده است و کوچکترین خللی در تامین رضایتمندی کارکنان موجب می شود که عملکردش تحت تاثیر قرار گیرد.
رییس پایانه نفتی خارگ ادامه داد: فعالیت و ماموریت این واحد ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی ، ورزشی ، فرهنگی – هنری ، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تامین خودرویی و ماشین آلات در پشتیبیانی از عملیات و ماموریت شرکت می باشد
میری افزود: با برنامه ریزی و پیگیری مستمر و با سرعت باید در جهت تعمیرات و نوسازی مهمانسراها،منازل سازمانی و اماکن اداری همت شود و در جهت نرمال کردن شرایط رفاهی کارکنان و ایجاد شرایط بهینه در ارائه خدمات تلاش شود
میری همچنین به کارتیمی هم اشاره کرد و افزود: کار تیمی(تیم ورک) تلاش مشترک یک گروه برای رسیدن به یک هدف مشترک می باشد وبرای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان باید به صورت تیم ورک و گروهی عمل کرد و از پیشنهاد ها و توانمندی جوانان خلاق، متخصص، توانمند و علاقمند به کار استفاده بهینه صورت گیرد.
وی ادامه داد: حال که با پیگیری و حمایت مدیریت ارشد شرکت، اعتبارات خوبی جذب شده باید از این فرصت استفاده شود با تعریف پروژه ها در جهت ایجاد بهبود در زیرساخت های حیاتی و رفاهی شرکت تحول ایجاد نماییم و همچنین می بایست ارتقا کیفیت و طراحی های به روز و مدرن در ارائه خدمات را سرلوحه کار قرار دهیم.
در این نشست که در ارتباط با خدمات مهندسی و تبادل نظر در خصوص بهینه سازی خدمات پیمانکاری و تغییر ساختار اجرای پروژه ها برگزار شد، روسای واحد های خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامه ها، پروژه ها، اقدامات، چالش ها، نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات پرداختند.
گفتنی 11 پروژه با اعتبار 450 میلیارد ریال در حوزه مدیریت خدمات پشتیبانی در پایانه نفتی خارگ در حال اجرا و انجام می باشد.