به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در بازدید از اداره تعمیرات و نوسازی اماکن و تاسیسات پایانه نفتی خارگ با تاکید بر تقویت و بهبود ارائه خدمات عمومی به کارکنان و خانواده ها بیان داشت: توجه به تداوم ارائه خدمات با کیفیت به کارکنان ساکن و اقماری و بهبود و ارتقای شاخصهای کیفیت زندگی، تکمیل و احداث پروژه های متعدد در زمینه های ورزشی، فضای سبز شهری، فرهنگی، خدماتی، رفاهی و رسیدگی به وضعیت پروژه های نیمه تمام در اولویت اقدامات قرار دارد. غریبی ادامه داد: ماموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی، ورزشی، فرهنگی، هنری، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تامین خودرویی و ماشین آلات در پشتیبانی از فرایند عملیات است و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی و همچنین تامین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانوادههای آنان به عنوان یک مدیریت سرآمد تلقی می گردد. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته افزود: در سایه همدلی و همفکری ایجاد شده در سال قبل گام های خوبی در زمینه برنامه ریزی، تخصیص منابع و رفع چالش های سازمان برداشته شد. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: در سال جدید با نگاه به طرح های تکمیل نشده موجود، وارد فاز اجرایی و کنترلی طرحها شده و همزمان تخصیص منابع در دستور کار قرار می گیرد و رویکرد ستاد شرکت، پشتیبیانی و حمایت از مناطق عملیاتی با نگاه به حل مشکلات و نیازها و بهبود در وضعیت رفاهی کارکنان می باشد. گفتنی است در ادامه این نشست روسای ادارات و واحدهای خدمات پشتیبانی به ارائه مهمترین چالش ها، نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات پرداختند.