IOTC
یکشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۴
سرویس : خارک
کد خبر : ۶۰۶۰
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
رییس پایانه نفتی خارگ تاکید کرد:

طب صنعتی ضامن سلامت کارکنان

سیدعلی میری گفت: سلامت نیروی انسانی از ارکان اصلی توسعه پایدار و شاخص مهمی از بهره وری و طب صنعتی ضامن سلامت کارکنان می باشد

طب صنعتی ضامن سلامت کارکنان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ در نشست با رییس بیمارستان صنعت نفت خارگ و مسئولین طب صنعتی اظهار داشت: طب صنعتی برای حفظ سلامت کارکنان که در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور فعالیت دارند دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای می باشد و در راستای حفظ و ارتقاء سطح سلامت کارکنان و اجرای الزامات سازمانی و فراسازمانی، انجام معاینات طب صنعتی به عنوان یکی از ضرورت های غیر قابل اجتناب تلقی می گردد.

سیدعلی میری افزود: معاینات دوره ای کارکنان با هدف غربالگری و تشخیص زود هنگام بیماریهای شغلی و غیرشغلی از طریق طب صنعتی دارای اهمیت می باشد.

 

میری تاکید کرد: سلامت نیروی انسانی از ارکان اصلی توسعه پایدار و شاخص مهمی از بهره وری و طب صنعتی ضامن سلامت کارکنان می باشد و آزمایشات طب صنعتی کارکنان در پایانه نفتی خارگ با جدیت دنبال خواهد شد و بحث سلامت کارکنان اهمیت ویژه ای دارد.

در این نشست مشکلات طب صنعتی کارکنان اعم از رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه مسئولین طب صنعتی به ارائه توضیحات لازم پرداخته و راهکارها و نیازمندی ها برای بهبود روند انجام معاینات دوره ای کارکنان را بیان نمودند.

طب صنعتی + میری 1


طب صنعتی + میری 5
طب صنعتی + میری 4
طب صنعتی + میری 3
طب صنعتی + میری 2

(یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) ۰۸:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید