IOTC
دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۵۵۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
با حضور مدیرعامل:

نشست تخصصی بررسی مسائل و چالش های مدیریت منابع انسانی برگزار شد

نشست تخصصی بررسی مسائل و چالش های مدیریت منابع انسانی شرکت پایانه های نفتی ایران با حضورمدیرعامل، مدیر منابع انسانی، روسا وکارشناسان در پایانه نفتی خارگ برگزار شد

نشست تخصصی بررسی مسائل و چالش های مدیریت منابع انسانی برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: نیروی انسانی ماهر و باانگیزه به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد، بنابراین مدیریت و راهبری سرمایه های انسانی اهمیت بالایی دارد.

غریبی ادامه داد: نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه‌ی گران‌بها نقش موثری در کسب موفقیت های گوناگون و ارتقاء جایگاه یک سازمان ایفا می کند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: اگر ما در شرکت به دنبال تحول هستیم، زیرساختی‌ترین مساله در این زمینه، توجه به نیروی انسانی است و مدیریت منابع انسانی باید مهم‌ترین اولویت ما باشد. اگر در راستای حل مشکلات و چالش های منابع انسانی تلاش کنیم قطعا نتایج آن به نفع سازمان خواهد بود.
 

غریبی تصریح نمود: برنامه ما این است که با برگزاری نشست های مختلف و با بررسی راهکارهای مختلف به یک ادبیات مشترک در حل مسائل و چالش های حوزه منابع انسانی برسیم

گفتنی است در این نشست که در دو روز متوالی برگزار شد، چالش و مشکلات کارکنان تبدیل وضعیت شده بندهای «و» و «د» ایثارگری مورد بررسی قرارگرفت.

 

منابع انسانی + غریبی  11
منابع انسانی + غریبی  10
منابع انسانی + غریبی  9
منابع انسانی + غریبی  8
منابع انسانی + غریبی  5
منابع انسانی + غریبی  4
منابع انسانی + غریبی  3
منابع انسانی + غریبی  2
منابع انسانی + غریبی  1

منابع انسانی + غریبی  19
منابع انسانی + غریبی  18
منابع انسانی + غریبی  17
منابع انسانی + غریبی  16
منابع انسانی + غریبی  15
منابع انسانی + غریبی  14
منابع انسانی + غریبی  13
منابع انسانی + غریبی  12

(دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲) ۱۹:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید