IOTC
سه شنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۶
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۵۲۷
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

اعزام تیم آتش نشانان شرکت پایانه های نفتی ایران به المپیاد آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران

تیم آتش نشانان شرکت پایانه های نفتی ایران متشکل از جوانان توانمند جزیره خارگ جهت شرکت در پنجمین المپیاد آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران که در پنج آیتم تخصصی و عملیاتی آتش نشانی برگزار می گردد به نکا مازندران اعزام شد.

اعزام تیم آتش نشانان شرکت پایانه های نفتی ایران به المپیاد آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران: سجاد عباسعلی جانشین رئیس HSE پایانه نفتی خارگ و سرپرست تیم اعزامی اظهار داشت: تیم المپیاد آتش نشانان شرکت پایانه های نفتی ایران بعد از اعلام رسمی برگزاری پنجمین المپیاد آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران، با ترکیبی از  نفرات باتجربه و جوان تشکیل  و برنامه ریزی های لازم جهت استفاده از ظرفیت های موجود در جزیره از جمله زمین های تمرینی مناسب ، تجهیزات مشابه با تجهیزات المپیاد و ... صورت پذیرفت.
وی افزود: در همین راستا از یکی از نفرات بسیار با تجربه سازمان آتش نشانی تهران در امر تربیت بدنی و با سابقه طولانی شرکت در المپیاد های آتش نشانی بین المللی و عضو تیم ملی المپیاد آتش نشانان جمهوری اسلامی ایران و همچنین یکی از آتش نشانان باتجربه ملی پایانه های نفتی ایران نیز به عنوان مربی در کنار تیم بهره برده شد.
عباسعلی ادامه داد: تمرینات با برنامه ریزی مدون و منظم انجام پذیرفت و امید داریم تا با تکیه بر توانمندی تیم اعزامی، شاهد افتخارآفرینی جوانان HSE پایانه های نفتی ایران در این المپیاد باشیم.
محسن سلمانپور؛ مربی تیم اعزامی پایانه های نفتی و از آتش نشانان با سابقه پایانه ها در المپیادهای گذشته نیز اظهار کرد: به لطف خدا و همت و حمایت های صورت گرفته و با انگیزه قابل توجه مجموعه HSE پایانه های نفتی ایران و اعضای تیم ، امیدوار به درخشش در این دوره از مسابقات هستیم. 
سلمان پور افزود: علی رغم اینکه اعضای تیم از جوانان و آتش نشانان توانمند جزیره خارگ هستند، برای اولین بار در این المپیاد شرکت می نمایند، اما بی تردید خودباوری و توانمندی آنها، شگفتی ساز خواهد بود.
گفتنی است ترکیب تیم اعزامی را محسن سلمانپور به عنوان سرمربی تیم ، محمدزمان جباری به عنوان مربی ، عیسی زائری ، امید خسروی ، محمدمتین افراسیابی ، اشکان زندی ، عارف شکوهی ، امیرعباس صالحی منش ، حامد نسیمی و عبدالرحمان بحرینی به عنوان اعضای تیم تشکیل می دهند.

ایمنی

(سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲) ۱۲:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید