IOTC
جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۳۴۸
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

خدمات و تلاش های کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

عباسعلی کدخدایی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان با استقبال عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران و مسئولان شهری صبح امروز وارد جزیره خارگ شد و در ادامه از تاسیسات پایانه خارگ بازدید کرد

خدمات و تلاش های کارکنان صنعت نفت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران اظهارداشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مناطق مهم راهبردی کشور است و کارکنان صنعت نفت در این منطقه عملیاتی با صمیمیت و همدلی و با روحیه جهادی در پیشبرد اهداف عالیه کشور نقش آفرین می باشند.  

غریبی افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران و به سازمانی عملیاتی ،فنی، تخصصی و حرفه ای که در حوزه های ذخیره سازی ، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می کند که ماموریتش را در پنج منطقه عملیاتی و چهاراستان کشور به صورت ایمن،مطابق با استاندارد های بین المللی و به موقع انجام می دهد.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان شرکتی فنی و عملیاتی با وجود وظایف ذاتی خود، به محیط پیرامون به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت همواره توجه داشته است.

غریبی با بازدید محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: حضور ایشان در این جزیره پر خیر و برکت بوده و مصوبات خوبی داشت که امیدواریم با پیگیری هایی که انجام خواهد شد شاهد تحولات بزرگی در خدمت رسانی به مردم و کاهش مشکلات در منطقه باشیم.

 کدخدایی در ادامه با همراهی سید محمدجواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ از اسکله شرقی این پایانه بازدید کردند.

رییس پایانه نفتی خارگ گفت: کارکنان صنعت نفت در این پایانه و سایر مناطق عملیاتی شرکت با روحیه جهادی که دارند همواره در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام ماموریت های صنعت نفت تلاش می کنند و دراین سال ها با وجود تحریم های ظالمانه رکوردهای خوبی در زمینه فعالیت های مرتبط با صادرات نفت خام و میعانات گازی  و در حوزه های مختلف تعمیراتی با تکیه بر ساخت داخل تجهیزات کارهای بزرگی را به سرانجام رسانده اند.

سید محمدجواد موسوی در ادامه افزود: حضور شما در بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور مایه دلگرمی و قوت قلب می باشد.

 

عباسعلی کدخدایی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در آستانه سالگرد یوم الله ۲۲ بهمن توفیقی حاصل شد تا خدمت عزیزان و خدمتگزاران حوزه صادرات نفت در جزیره خارگ برسیم.

وی افزود: خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان در این جزیره یک نوع جهاد است و ارزش این تلاشها همانند دوران جنگ تحمیلی بالا و غیر قابل وصف است. 

کدخدایی تاکید کرد: به نوبه خود از یکایک این عزیزان که خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تشکر و قدردانی می نمایم و قطعاَ این جهاد در نزد خداوند بزرگ ثبت است و تمام عزیزان ماجور به اجر الهی می باشند.

 

بازدید کدخدایی

بازدید کدخدایی

بازدید کدخدایی

بازدید کدخدایی

کدخدایی 16  
کدخدایی 14
کدخدایی 13
کدخدایی 12
کدخدایی 11  
کدخدایی 8  
کدخدایی 6

کدخدایی 2
کدخدایی 1

(جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۵:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید