IOTC
پنج شنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۴
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۳۴۱
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

رشد و تعالی سازمان مرهون تلاش های پرسنل توانمند است

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: سرمایه انسانی سازمان اصلی ترین مزیت رقابتی هستند که چنانچه درست مدیریت شوند، می توانند به عنوان عامل کلیدی در موفقیت سازمان مؤثر باشند.

رشد و تعالی سازمان مرهون تلاش های پرسنل توانمند است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در نشست بررسی مسائل و چالش های حوزه مدیریت منابع انسانی اظهارداشت: نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین بخش و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد. حتی پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری‌های جدید نتوانسته نقش و اهمیت نیروی انسانی در سازمان را کم‌رنگ کند. بنابراین مدیریت و راهبری نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است. 

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: خوشبختانه شرکت پایانه‌های نفتی ایران از این ثروت بزرگ، غنی است و مجموعه نیروی انسانی شرکت سرشار از خلاقیت و نوآوری هستند. 
وی ادامه داد: مدیران بایستی استعدادها و توانمندی های کارکنان زیر مجموعه را شناسایی و نسبت به شکوفایی آنان اقدام نمایند.
غریبی تاکید کرد: رویکرد ما اجرای عدالت سازمانی می باشدتا رضایتمندی در بین کارمندان و سیستم افزایش یابد.
سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: تکریم نیروی انسانی به عنوان مهمترین ارزش سازمان در اولویت کاری باشد، توجه به سرانه آموزشی و برگزاری دوره ها براساس تخصص و شایستگی محور، ارزیابی عملکردها و به تخصص های همکاران توجه ویژه ای گردد. 

 

در این نشست سیدمحمدجوادموسوی رییس پایانه نفتی خارگ با اشاره به نقش آفرینی  همه کارکنان در بخش ها و ادارات مختلف در تحقق اهداف و برنامه های صنعت نفت و شرکت تصریح کرد: کارکنانی که در شرایط سخت آب و هوایی و در مناطق عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می کنند و در مسیر توسعه کشور گام برمی دارند حمایت از این سرمایه های ارزشمند لازم است

 

در ادامه مدیر، روسا و کارشناسان منابع انسانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی مسائل و چالش های حوزه نیروی انسانی رسمی، قراردادی و پیمانکاری را مطرح و راهکارهای پیشنهادی در راستای ارتقاء وضعیت موجود ارائه دادند.

 

نشست + منابع انسانی 8

نشست + منابع انسانی 11
نشست + منابع انسانی 10
نشست + منابع انسانی 7
نشست + منابع انسانی 6
نشست + منابع انسانی 5
نشست + منابع انسانی 3
نشست + منابع انسانی 2
نشست + منابع انسانی 1

(پنج شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱) ۱۸:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید