به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جمعه ( 16 دی ماه ) سید محمد جواد موسوی در این نشست اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی سازمان با مخاطبان و ذینفعان، مسئولیت مهمی در شناخت افکار عمومی، انعکاس فعالیتها و برنامه های سازمان و ایجاد اعتبار مناسب برای سازمان دارد و از طریق اطلاع یابی، اطلاع شناسی و اطلاع رسانی میتواند در مدیریت ارتباطات درون و برون سازمانی نقش موثری ایفا نماید
رییس پایانه نفتی خارگ افزود: پایانه نفتی خارگ بهعنوان یکی از مهمترین و حساسترین نقاط راهبردی کشور و مرکز ثقل ذخیرهسازی و صادرات نفت کشور می باشد.
موسوی ادامه داد: روابط عمومی گوش و زبان سازمان بشمار می رود، روابط عمومی بازوی کمکی مدیریت سازمان در تحقق اهداف و خط مشی ها بشمار می رود.
رییس پایانه نفتی خارگ ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی، همگرایی، ایجاد انسجام و تبادل اطلاعات میان روابط عمومی ستاد و مناطق شرکت افزود: کارهای بزرگی در حوزه های ساخت داخل تجهیزات و کارهای خلاقانه و ماموریت های محوله انجام می گیرد که نیاز هست در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت اطلاع رسانی گردند.
در ادامه این نشست روسای روابط عمومی نیز به بیان دیدگاهها، برنامه ها و چالشهای حوزه کاری خود پرداختند.
شایان ذکر در این نشست حمید فتاحی به عنوان جانشین روابط عمومی پایانه نفتی خارگ معرفی شد.