به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، در نشستی با حضور عباس اسدروز مدیرعامل، مدیران و روسا چالش ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفت عباس اسدروز گفت: مدیریت خدمات پشتیبیانی به عنوان یکی از مهمترین مدیریت های شرکت می باشد چرا که عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانواده های آن ها مرتبط می باشد و کوچکترین خللی در تامین رضایتمندی کارکنان موجب می شود که عملکردش تحت تاثیر قرار گیرد. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: مهمترین ماموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی ، ورزشی ، فرهنگی – هنری ، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تامین خودرویی و ماشین آلات در پشتیبیانی از فرایند عملیات است که شایسته است این مدیریت در راستای تحقق ماموریت خود نهایت تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی و همچنین تامین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانواده های آنان به عنوان یک مدیریت سرآمد تلقی گردد. در این نشست روسا و کارشناسان خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامه ها، چالش ها،نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات پرداختند.