به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران : شنبه 27 فروردین در نشستی و با حضور عباس اسدروز مدیرعامل ، سید محمد جواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ ،عبدالمجید ستایشی مدیرعملیات عمومی خارگ و روسای ادارات عملکرد مدیریت عملیات عمومی و چالش های آن مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت عباس اسدروز در این نشست گفت: شرکت پایانههای نفتی ایران به عنوان شرکتی فنی، عملیاتی و حرفهای با وجود وظایف ذاتی خود در زمینه دریافت، ذخیرهسازی و صادرات نفت خام و همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی، به محیط پیرامون بهعنوان بخشی از مسئولیتهای اجتماعی شرکت همواره توجه داشته است. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود : این مسئولیتها با محوریت مدیریت عملیات عمومی در خارگ در حال انجام است و تا کنون اقدامات خوبی در زمینههای مدیریت پسماندهای خانگی جزیره خارگ، توزیع آب مصرفی منطقه شهری خارگ، اختصاص سهمیه پروازی به اهالی بومی، حملونقل مواد خوراکی و مصالح ساختمانی، ارائه خدمات خودرویی و ایاب و ذهاب خانوادههای ساکن، بازسازی معابر و جادهها، تعمیرات مدارس، زیبا سازی فضای سبز پارکها و اماکن عمومی و برگزاری کلاسهای مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی انجام شده است وی افزود : رمز موفقیت در انسجام ، یکپارچگی و هماهنگی است و عملیات عمومی باید حوزه خدمات رسانی خود را گسترش دهد و با توجه به اینکه شرکت های مستقر در جزیره در مقابل توسعه منطقه تعهد و مسئولیت اجتماعی دارند کمک های لازم را دریافت کند و با یک ارتباط موثر و رابطه مطلوب نقش خود را به خوبی ایفا نماید. و امیدواربم با هم افزایی و همدلی خوبی که بین شرکت ها ،مقامات شهری و اقشار مختلف در جزیره خارگ وجود دارد شاهد کاهش مشکلات باشیم در این نشست عبدالمجید ستایشی مدیر عملیات عمومی خارگ ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله به بیان چالش ها و مشکلات حوزه عملیات عمومی پرداخت